holabananas

jävla skit dag alltså!
började med att ja inte orkade gå upp, idag heller.. men gick till slut upp och stressade iväg till skolan för att ja skulle på möte med studievägledaren klockan tio. en minut i tio så är ja utanför skolan och letar parkeringsplats. whatever tänkte jag, ingen fitt lapp lisa kommer väl att komma hit och sätta dit duktiga elever som är i skolan? så jag parkerade snabbt som tusan och sprang upp till stvl. hade en lektion efter det och det var lixom min dag, shit skönt tänkte jag. ingen böter.. eller jo vafan är det där sa ja till malin när ja såg en gul lapp på bilrutan.. malin svarar med lugn att det bara är reklam för alla bilar på gatan där ja parkerat hade det. jo visst, sure. det var ju en bötes lapp. 600 kr. vafan bara att punga ut!
hatar äckliga vidriga lapp lisor. dom borde skjutas, varenda en! hade ja ett skott.. jaa.. överreaktion, ja vet.
men en annan anledning till att hata dom är från i somras när vi tjejer skulle till ios och så körde mamma bland annat upp några av oss upp i en bil till arlanda. vi var två bilar till om ja inte mins fel. så ställer vi oss där det står en skylt att man får lasta av bagage.. så gör vi det alla tjejer och sen innan vi åker så ville vi att mamma skulle ta kort på oss.. då stog vi en bil ifrån våran och vad fan händer? jo en horlapplisa kommer fram och börjar skriva böteslapp, NÄR VI SER och mamma spriger fram och frågar vad hon håller på med.. svaret var typ " detta är ingen plats man ställer sig på för att ta kort" 1000 kr fattigare och väldigt ledsen mamma lämnade mig.. ett ord HATAR ER. eller de va två .. hahaa skaffa ett riktigt jobb. loosers.


Kommentarer
Postat av: Hej jag heter bajskorv och jag har en fråga

Hur ofta bajsar du? Hej på mig

2010-08-20 @ 17:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0