HOLA

hejsan hoppsan! de har hänt en del sen ja skrev senast..
jag har äntligen fått slipa mina tänder.. alltså rakt av så dem är i längd med dem andra tänderna bredvid och plus att den underbart snälla tandläkaren putsade tänderna åt mig så dem blev ännu vitare :) himlans snyggt blev det, även om andra kanske inte ser så mycket skillnad, så gör jag det och ja är skit nöjd. och inte för att skryta så hade jag dem vitaste tänderna hon hade sett.. haha jo det lät skrytigt..

ja har även köpt tyg i sörping för att göra en balklänning till. ger det en sista chans, blir inte denna klänning bra så skiter ja i det och går naken. by the way så kommer balen att bli galet roligt, jag jonna ewe vickan o malin ska gå och bara ha så jävla kul. :) i alla fall så blev det svart tyg och den kommer bli ganska så lik den jag hade innan. men ändå inte! 
sen så har min kära far fyllt hela 40 år. gammal skrutt nu :) jag och ewe jobbade på festen och jag tror att folket var nöjda med festen!? galet vad snabbt tiden går egentligen, som pappa sa, nu har jag levt 40 år av mitt liv.. det är ju ap länge!!
idag har jag gjort två änglar glada uppe i himlen, jag har varit på morfar och farfars gravar och satt två rosor. man gör det för sällan och jag vet att dom blir jätte glada när man kommer och hälsar på :) fan vad man saknar dom ♥
ikväll blir det att beställa en ny studentklänning också, från asos. lägger upp bild när den är beställd!
ADIOS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0