förbjuden frukt.

har levt rövare när mamma och pappa har varit på SM med oliver! ifk grabbarna kom två, förlora finalen mot aik med 0-1. så himla gryma är dom!
men jag har i alla fall haft det as bra här hemma med alla natt gäster haha och så blev det en del kröka på det med. galet. back to vardagen igen med plugg och skola. försov mig idag till 11 haha good work. nu ska ja köra gärnet till studenten sen så börjar livet, på riktigt. som jag och thea sa dagen innan vi började trean.. det måste börja igen för att någon gång ta slut.. känns som det var igår vi hade mys krök på hennes altan! man kan inte göra annat än att sakna det, och hur ska de bli i sommar utan ios me tjejerna? tråkit som fan.
nu ska jag duscha sen hämta brorsan från träningen och sen blir de svenska hollywoodfruar. där kommer jag vara en dag :) man kan ju hoppas.
jag blir galeeen på dig och ditt dumma sätt mot din tjej, but i like it..


Kommentarer
Postat av: malin

OOUUUHUHUUUU, hope she don't read you blogg lovergirl!

2010-05-18 @ 22:34:00
URL: http://maalinerica.blogg.se/
Postat av: nicki

i hope :D:D men man fattar ju inte!!

2010-05-18 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0