våren är här mina vänner

oj, har jag en blogg? det hade jag glömt nästan.. jag är nog sämst i världen på att blogga men det är ju faktiskt inte så kul att blogga när det inte finns så mycket kul att blogga om lixom.
men nu är ju våren här och man mår bättre än någonsin och känner att de ändå finns en chans till att bli människa igen.. tror ni inte det?

nu kan jag ju mjukstarata lite med att säga att jag har blivit blond, att jag klarade uppköringen förra veckan och att jag och ewe kommer att synas i IFKs matchprogram på förstasidan på premiären samt alla norrköpinsbor som prenumererar på NT för vi var nämnligen och fotades på parken igår mitt på planen i mittcirkeln i snygga ifk kläder och jaa.. mer vet vi inte men att det kommer att synas det vet vi ;)

sen finns det väl inte mycket mer att säga just för tillfället förutom att jag ska elda upp övningskörningsskylten, ack så skönt :)


tjejen med stora håret hahah


Kommentarer
Postat av: Kakan

Grattis till körkortet :)

2010-03-09 @ 11:28:01
Postat av: maria

höll på att få hjärtattack när jag såg att du hade bloggat ditt lilla nus. keep it up!

2010-03-09 @ 14:28:13
URL: http://mariahossman.blogg.se/
Postat av: Jeffe

haha jag med. grattis gumman!

2010-03-09 @ 20:07:00
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
Postat av: Ewe

Stora håret, vänder mig till höger o kollar på Antton haha

2010-03-16 @ 19:42:45
Postat av: Anonym

ni är uanderbara vänner hahah love y

2010-03-21 @ 03:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0