that night

som vanligt sämst uppdatering, men jaa.. vad ska man göra!
helgen har bjudit på en hel del godsaker.
fredagen bjöd på familjemys, dvs god middag, lets dance final och så däck i soffan. vaknade pigg som tusan för att hämta upp flickorna och ta oss till vackra storstaden, stockholm. i bilen så var det jag, malin swanberg, malin granlund, hosse och frida koskel :)  galet mysig dag och jag tog oss säkert upp i flygplanet!
blev en stor besvikelse när vi gick in på top shop. det var typ lika stort som min toalett. i alla fall när man jämnför med top shop i london. där snackar vi fyra våningar där varje våning är lika stora som hela maxi. typ. men inte ska man väl vara bitter för det!
självklart blev det utgån på kvällen, dock här hemma i norrköping, på otten. kön var.. lång. men efter lite snack så hamnade vi väldigt långt fram. haha ;)
sen så behöver vi väl inte säga mycket mer om den kvällen.

idag så har jag varit i skolan, träffat alla mina godingar. och sen på kvällen så blev det ett svettigt träningspass, afro. tillsammans med mamma malin faster och fannie =) och såklart svenska hollywood fruar och petra medes show på det. älskar måndagar!



Kommentarer
Postat av: maria

flygplansknappen fungerar bättre och bättre för var dag. snart flyger vi till mallis. KÖR barra

2010-03-30 @ 13:21:56
URL: http://mariahossman.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Vad vacker du är min underbara lilla kusse!

2010-04-02 @ 18:12:31
Postat av: Sophia

NICOLINE, uppdatera för bövelen! haha

2010-04-17 @ 14:35:05
URL: http://sophiaandersen.blogg.se/
Postat av: rebecca

SNYGG BILD HÖRRU ;)

2010-04-21 @ 12:12:19
URL: http://coffeebeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0