skulle bara säga godnatt

även om jag inte ska sova nu.. har ju typ 1000 bloggar att läsa innan jag ska sova! allt ifrån mode och inspirations bloggar till vänners och andra bloggisar. jag måste göra det, för en del är så galet bra! älska klingens blogg! har även hittat en annan blogg där det är två americanska flickor, 16 år med ett otroligt coolt skriv sätt och som även är modeller. mer vet jag inte om dem än då jag hittade den igår.
kan inte ni tipsa om bra bloggar som ni brukar läsa? :)

amazing, that girl is so fucking amazing


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter 16åringarnas blogg? :) läs signe siemensens blogg, jättefin!

2010-01-06 @ 10:58:31
Postat av: nicoline

http://mcscloset.blogspot.com

här har du bloggen =)

2010-01-06 @ 12:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0