shopping shopping och åter shopping

aloohhaaa
herre min gud vad jag har vänt på dygnet, just nu är klockan typ halv ett och jag tänker att vadå.. klockan är ju bara barnet?! vaknar imorgon vid ett och är inte ens pigg. fuck off.
idag då? joo M&P bjöd på en hejdundrande shopping dag och faktiskt så innefattade det inte ett endaste klädesplagg! men däremot så blev vårt hem miicket micket finare. köket har fått ny inredning och likaså hela matsalen.
fan vad tråkit för er att läsa egentligen. haha! och inga bilder har jag på det heller. jag är nog sämst.
men vafan guys händer i helgen då? hoppas alla ska ut för det ska nämnligen vi tjejer och kanske bubbla på grand innan det, n i c e!
kom ihåg att chilla lite, pulla lite...
ciao♥
eddie jag o cilla på iozzzzz


Kommentarer
Postat av: cilladobak

weeeeeeeei =) ska vi inte i år igen? :P

2010-01-09 @ 11:45:14
URL: http://cilladobak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej kusse! Du ska ju ha släktkalas på lördag, då kan du ju inte smita. Men om du gör det kan vällan jag få följa med=) Troligt! Gammelkusse med ut;). Skönt att du är vuxen nu! Ses på lördag! Puss puss

2010-01-12 @ 00:20:55
Postat av: nicki

joooo cilla, jag vill åka! kan vi inte göra det? :D

2010-01-15 @ 15:13:31
Postat av: misha

tjena nicki, haha glömde lämna en komentar förut, Du har skit nice blogg, diggade din lista me alla dissar haha har faktiskt också startat en blogg nu haha:P

prova nått nytt liksom.

checka in den pappamisha.blogg.se



*föresten tack för idag vi hade skitroligt

2010-01-17 @ 02:25:42
URL: http://pappamisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0