never gonna stop

kan börja med att säga välkommen till en ny besökare här på min blogg.. nämnligen min mamma. otroligt kul, verkligen! nu läser hela tjocka släkten min blogg tror jag, eller hur? ni är för söta ♥

jag vet, jag har varit för jävla dålig på att uppdatera! men nu ska det bli ändring, jag lovar!
jag åker ju till london nu på torsdag så det kommer att komma upp massa härliga bilder på vad ja har handlat där och så :) det kliar i fingrarna! vi kommer få det så jävla bra! torsdag-måndag. bästa projektet.

ooooch imorgon ser min dag för övrigt otroligt tråkig ut om ni frågar mig. först så har ja körlektion på morgonen och sen skola på det. efter det ett friskis pass och sen vidare till jobbet för att sluta vid halv nio. vill helst inte vakna imorgon bitti, men vad gör man inte. vad vore en körlektion utan en elev i bilen?




Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh, blir galen av den där bilden och dina nusseläppar! grrr..

2010-01-26 @ 23:29:03
URL: http://maalinerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0