jag skulle vilja

..åka iväg till typ LA hitta världens sexigaste man. göra mig skit snygg och gå ut på date med honom i en vacker lång klänning,fina smycken, röda läppar och värsta mega svallet. typ ha det riktigt lyxigt lixom.. sedan checka in på ett värsting hotell och bubbla o dricka lite skumpa och sedan älska hela natten lång ..hahahh.. fick bara den känslan nu. har jag tittat på för mycket film kanske? men vem skulle inte vilja det? tell meee
men här ligger jag, norrköping 10 minus i en 90 säng med en varm laptop på magen. kul? nej!


Kommentarer
Postat av: neo

Skulle gärna ta dig till LA.

du e en av dem vackraste ja sett=)

2010-01-05 @ 23:50:30
Postat av: nicoline

tack vad snäll du är =) nu blev ja glad!

2010-01-06 @ 00:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0