jag saknar

.... att vara helt svettig för att man har dansat hela natten och att gå o ta en fet pita gyros sådär in på små timmara. träffa massor med sjukt roligt folk. umgås med mina bästa tjejer. ligga helt hesa inne på hotell rummet med acn på -20 grader och bara as garva åt allt. ha bakfylle feber. ligga på stranden och steka. äta pizza på far out. saknar bästa poolbaren. armgnag och bentugg. och tagga varje kväll på balkongen/altanen. dricka ur äckliga plast muggar. jag saknar ios.
men mest av allt saknar jag nog tiden då alla tjejer bodde här i norrköping och vi träffades hela tiden och hittade på en massa saker. cillas lägenhet som alltid var full med folk och alla mysiga hemma kvällar. jag saknar oss.♥







Kommentarer
Postat av: cilladobak

du får mig att gråta, fan vad jag saknar allt. älskade brudar och älskade norrpan.. <3 älskar dig

2010-01-04 @ 21:12:09
URL: http://cilladobak.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar <3

2010-01-05 @ 12:14:41
URL: http://lovisanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0