åt helvete

aaa just precis, åt helvete med trippeltänger. dom förstör våra liv. nästan i alla fall! jag har suttit i badkaret i nästan en timma och snyftat över mitt hår som inte längre är mitt utan ligger brevid mig eller flyter runt i badkaret. när jag lockade mitt hår igår så rök det massor o luktade bränt men vi fortsatte ändå, F A N! nu kan jag dra med fingrarna igenom det och så lossnar det stora tovor. dels från mitt hår och sen från mitt isydda löshår. är så arg på mig själv alltså! varför ska ja alltid hålla på för? plus att ja nyss var hos ewe o blondera mitt hår o nu är de som gummi! fi**a. jag har tvättat med dom bästa produkterna som finns och haft i massor med inpackning men det hjälper inte.
fan alltså! stackars mig. nu är jag värd ännu mer shopping i london. punkt slut!
får se imorgon hur det ser ut när det har torkat. annars blir det att köra en brittan o raka av dig allt och sen ha peruk. då skulle jag nog ha en choklad brun med jätte långt svall.

bara ja inte vaknar imorgon och ser ut såhär..

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla as-snuskig bild. punt slut. CHAO

2010-01-26 @ 23:27:37
URL: http://maalinerica.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

BLOGGA NISSE!! Vill ju höra om London! Kanske lägga upp lite bilder på dina shoppingfynd?! Puss puss

2010-01-30 @ 10:57:30
Postat av: Jeffpeff

Hörrööö, uppdatera nu :)

2010-02-03 @ 20:46:55
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA MERA!

2010-02-07 @ 18:26:14
URL: http://maalinerica.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är galet söt! måste bara fråga.. vad använder du för smink :)? allså vilken brunkräm osv? tacksam för svar!!

2010-03-01 @ 17:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0