valborg

tjena tjena, page-lars här!
yeye man jag har gått och blivit kort hårig. ewe min kära vän har klippt bort löshåret och så har jag suttit modell bla blabla på klippotet så dom fick fixa mitt hår ljusare. lång historia.
igår blev det mysig lunch med mamsen på olearys och lite shopping på det! bland annart en as fin jacka från monki handlade jag haha men som vanligt ingen bild.. sorry.

nu är jag as nervös för att klänningarna som jag beställde hem från ASOS har kommit nu, bal klänningen, student klänningen och så en vanlig vit as fin klänning :) så snyggt. men man får inte hämta ut paketet förns kl 4 så jag sitter här och slår ihjäl ett par timmar.
ikväll blir det valborgs firande för hela slanten hos ewe och antton med härliga människor haha..

studentklänningen

balklänningen (fast i svart)


den andra sötisen


VAD TYCKS????

Kommentarer
Postat av: Mao

LÄCKERT DU NICKI!

Visa bild på paaaagen! Poss

2010-05-05 @ 21:50:18
Postat av: anna

den första studentklänningen. var har du hittat den på för internetsida? :) jag har fortfarande inte hittat någon som jag tycker om! :( å känner att de är dags nu, så jag inte är så sen ute som alltid. vorre jätte gulligt om du kunde skicka länk eller nått på ett inlägg på min blogg om den klänningen. tack på förhand! kram!

2011-04-13 @ 18:19:57
URL: http://www.anna-strom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0