på den gamla goda ti´n

ja här sitter jag med lite gåshud och lyssnar på titanic låten, ni vet den där "my heart will go on" som kom på lugna favoriter. herre gud, det var nog 100 år sen man lyssnade på den. jag tror det var en sån låt man lyssnade på när man hade blivit dumpad av killen eller så när man var ledsen fast nae.. i sånna fall när ja hade dumpat någon och var lite ledsen för hans skull! aa så var det nog.. eller när man tar första steget och håller handen precis när låten kommer på.. haha sjukt vilka flash backs.

är lite smått irriterad också. som jag skrev igår så skulle jag hämta ut mina skor idag som jag har beställt och när jag öppnar paketet så ligger det ett par båtar i, japp. storlek 40 var det i dem och jag hade beställt storlek 37! vad fan är detta?! så som kompensation fick jag 5000 kr i ett presentkort på H&M...
nae så var det inte riktigt.. man kan ju önska!

nu ska jag duscha, tvätta håret med silver schampoooo och sen sova. fan vad skönt! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0