nu är inte slutet långt ifrån

för snart tar vi studenten!!!!
man typ längtar till att gå till skolan om dagarna för att det enda man pratar om är hur galet det kommer bli. helt sjukt vilket hets egentligen.. men jaa, bättre vecka i livet får man leta efter.

händer då?
haha som vanligt dålig uppdatering från min sida! men jag har sa sjukligt mycket att göra i skolan nu så jag spyr lite lätt sådär. men det här ska vi klara! positivt tänk jaa då!
jag gjorde nyss klart ett arbete och skickade in på tio sidor, började idag och blev klar idag. sjuuuukt skönt.
jag känner att jag är så pepp och allt bara flyter, pengar rullar in som dom ska lagom till student veckan och mamma o pappa ska till tyskland nästa vecka och handla med godaker hem. förhoppnings vis till min student vecka moaha! i like. 

nu ska jag fan beställa hem lite kläder från internet! har ett paket som väntar med ett par skor också som jag ska hämta ut imorgon. ett par chil klackar från H&M i svart. snygga som fan hoppas jag i alla fall. 
och imorgon så ska jag till tandläkaren och slipa mina tänder.. kommer bli så sjukt snyggt,det är jag säker på! yeees! vafan ja säger ju det. hur kan man va ledsen o depp nu? come on..

UNDERBART
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0